21 Aralık 2007 Cuma

mami-Jarnen-tam 35 lee-ser-vp


















3 yorum:

pinkyy dedi ki...

çok güzel çıkmışsınız çiçekler.vallah bayıldım doğrusu...

muhammet dedi ki...

çiçekler lafını sevdim pinkyy çiçekler burda aranızda olmak tan büyük zevk alıyorum gerçekten aranızda olmaktan onur duyuyorum duygu öğretmenim bişey diyebilirmiyim ben ne işin var senin ünide ya gel takıl işte daha çamur savaşı yapçez :D neyse şaka sen git üniye ilerde bi atölye açarsan bardaklar benden hehe içeceklerde benden çiçekler arkadanda devlet var arkanda demir gibi korkma sen neyse arkadaşlar oğğğğğ teyze oğlu naberlen hehe serap kız sendemi burdasın bakem size ii çalışmalar çiçekler görüşrüz ya yarın benim atölyeye gidesim geldi harbi duygu hocam anahtarı aşırda kaçalım atölyeye benim köpek balığının dişleri dökülcek vallahi hehe

duygu dedi ki...

çok alemsiniz hepiniz:)haklısın ne işim var üniversitede değilmi:)
atölye açıcaz elbette. ama hep birlikte tadı çıkar çalışmanın. tek başına atölyen fırının olmuş kaç yazar...
öptüm hepinizi..