13 Ocak 2008 Pazar

meraktayım..

arkadaşlarım benim süpersiniz, daha detaylı düşünmem lazım keşke nasıl yaptığınızı görsem kafamda canlandırıyorum ama olmuyor, anlatın bana bekliyorum haber sizden..

2 yorum:

тαм 35 ℓєє dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun ve hemen soruna cewap wereyim .Bizde şimdi bi tane vantilatör motoru war biz bunun üstüne kuzenimin yapmış olduğu turnetin biraz daha ufak çaplısı bi parça kesip o vantilatörün pervanelerinin olduğu yere koyucaz ve çalıştırdığımızda o da dönücek. tabi ağırlığı kaldırırsa onuda yemek yediğimiz sıralar kadar yükseklikte bir metal ayak vb. bişeye yapçaz ya maksat o motor üzerinde çamur ile birlikte dönebilsingerisi teferruat olay bu yani olmazsa zaten duygu hoca bize bulabilirse teknik çizimlerini göndericek ve ayaklısını yapıcaz onuda işte eğer olmazsa düşüncez bişeyler ama yapmayı başarcaz gibi

pinkyy dedi ki...

ya arkadaşlar olur vallah çizimler geldimi tamamdır..